Dərc olunub: 07.10.2024
QUASAR iqtisadi cəhətdən əlverişsiz icmalarda orta məktəb şagirdləri üçün riyaziyyat təlimini təkmilləşdirmək üçün Silver və həmkarları tərəfindən hazırlanmış təlimat proqramıdır (Silver, Smith və Nelson, 1995; Silver and Stein, 1996). Problemləri həll etmək, əsaslandırmaq və riyazi ünsiyyət qurmaq bacarıqlarını vurğulayan bu proqramın təsirini qiymətləndirmək üçün təlimatla hədəflənən mürəkkəb idrak proseslərini əhatə edəcək qiymətləndirmələrə ehtiyac var idi. Bu ehtiyaca cavab olaraq, QUASAR Koqnitiv Qiymətləndirmə Aləti hazırlanmışdır (Lane, 1993; Silver and Lane, 1993).
Qiymətləndirmənin dizaynı öyrənmə modelinin hazırlanması ilə başladı. Məktəb Riyaziyyatı üzrə Kurikulum və Qiymətləndirmə Standartlarından istifadə edərək, idrak tədqiqatının nəticələri ilə zənginləşdirilmiş, qiymətləndirmə tərtibatçıları bu sahədə səriştəli fəaliyyət üçün vacib olan bir sıra idrak proseslərini müəyyən etdilər: problemlərin dərk edilməsi və təmsil olunması; riyazi əlaqələri dərk etmək; məlumatların təşkili; strategiyalardan, evristikadan, prosedurlardan istifadə etmək və aşkar etmək; fərziyyələrin formalaşdırılması; cavabların əsaslılığının qiymətləndirilməsi; nəticələrin ümumiləşdirilməsi; cavabın və ya prosedurların əsaslandırılması; ünsiyyət. Bu proseslər daha konkret olaraq qiymətləndirmənin əhatə etdiyi məzmun kateqoriyalarının hər birində müəyyən edilmişdir: say və əməliyyatlar; qiymətləndirmə; naxışlar; cəbr, həndəsə və ölçmə; məlumatların təhlili, ehtimal və statistika. Məqsədli məzmunun və proseslərin spesifikasiyası ilkin tapşırıqların işlənib hazırlanması və həmin proseslərin sübutunu təmin edəcək rubrikaların qiymətləndirilməsi üçün əsas olmuşdur.
Mənbə: Şagirdlərin nə bildiyini bilmək: Təhsilin Qiymətləndirilməsinin Elmi və Dizaynı (2001)

Bənzər yazılar